Kamis, 28 September 2017

Doa Kepada Allah SWT

Doa Kepada Allah Untuk Tiap Malam

Allah saya minta selamat dari Allah, sampaikan ke Cahaya Djohar, selamat dari Allah Saya yang menerimanya.
Allah saya minta manjur dari Allah, sampaikan kepada Cahaya Djohar, manjur dari Allah Saya yang menerima, untuk Badan Kasar saya, menganjurkan kebadan saya, teguh, kuat, dijaga, diraksa Oleh Hidup Saya.

Doa Badan Kasar Kepada Hidup

Hidup saya :
Hidup, saya minta diselamatkan badan kasar saya oleh Hidup Saya, selamatnya Saya  yang menerimanya.
Hidup, saya minta dikuatkan Badan Kasar saya oleh Hidup saya, kuatnya saya yang menerima.
Hidup, saya minta diberikan milik untuk Badan Kasar saya oleh Hidup saya, miliknya saya yang menerima.
Hidup, saya minta dianjurkan badan kasar saya oleh Hidup saya, manjurnya saya yang menerima.

Catatan :
Sebelum doa Kepada Allah dahulukan Doa kepada Nabi yaitu minta diterima Hidup, baru Doa kepada Allah
Dibacanya tidak boleh bernafas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Penyempurnaan penyembahan

Penyempurnaan Penyembahan Atau Menyaksikan Kepada Allah SWT Umat Seluruhnya. 1. Umat seluruhnya menyaksikan kepada namanya Allah SWT. 2. U...